Motivación en el aula de E. L. E.
ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublishedSoubory
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Autorky se v článku zabývají problematikou motivace při studiu španělštiny jako cizího jazyka v rámci lektorských kurzů na Fakultě humanitních studií Univerzity Pardubice. V úvodu se věnují charakteristice tohoto typu studia a specifikují nároky kladené na učitele i studenty v uvedených podmínkách. V další části článku se zabývají konkrétně aktivitami, které umožňují komplexní didaktické zpracování vybraného problému. Východiskem jsou autentické texty španělských písní, na které jsou aplikovány aktivity směřující ke zdokonalení jazykových kompetencí v následujících oblastech: gramatika, fonetika, slovní zásoba a oblast sociokulturní.
Rozsah stran
p. 137-151
ISSN
1211-6629
1211-6629
1211-6629
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 10(2004)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
47334
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
výuka jazyků, španělština, didaktické metody