Digitální knihovnaUPCE
 

Motivación en el aula de E. L. E.

ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublished
Náhled

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Autorky se v článku zabývají problematikou motivace při studiu španělštiny jako cizího jazyka v rámci lektorských kurzů na Fakultě humanitních studií Univerzity Pardubice. V úvodu se věnují charakteristice tohoto typu studia a specifikují nároky kladené na učitele i studenty v uvedených podmínkách. V další části článku se zabývají konkrétně aktivitami, které umožňují komplexní didaktické zpracování vybraného problému. Východiskem jsou autentické texty španělských písní, na které jsou aplikovány aktivity směřující ke zdokonalení jazykových kompetencí v následujících oblastech: gramatika, fonetika, slovní zásoba a oblast sociokulturní.

Rozsah stran

p. 137-151

ISSN

1211-6629
1211-6629

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Scientific papers of the University of Pardubice. Series C, Institute of Languages and Humanities. 10(2004)

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

47334

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

výuka jazyků, španělština, didaktické metody

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced