Digitální knihovnaUPCE
 

Strategické plánování distribučních cest pro produkty chemických oborů podnikání

ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublished
Náhled

Datum publikování

2001

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Marketing managers of many industrial companies more and more accent an importance of distribution for obtaining and keeping customers. Systematic methodology for distribution channels strategic planning of business areas intended for production consumption does not exist so far. This article describes distribution channels strategic planning methodology and primary research results targeted to verification applicability of this methodology in industrial practice.

Rozsah stran

s. 19-24
p. 19-24

ISSN

1211-555X

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Scientific papers of the University of Pardubice. Series D Faculty of Economics and Administration. 6 (2001)

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

47940

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

chemický průmysl, strategické plánování, distribuce

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced