Strategické plánování distribučních cest pro produkty chemických oborů podnikání
ČlánekOtevřený přístuppeer-reviewedpublishedSoubory
Datum publikování
2001
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Marketing managers of many industrial companies more and more accent an importance of distribution for obtaining and keeping customers. Systematic methodology for distribution channels strategic planning of business areas intended for production consumption does not exist so far. This article describes distribution channels strategic planning methodology and primary research results targeted to verification applicability of this methodology in industrial practice.
Rozsah stran
s. 19-24
p. 19-24
p. 19-24
ISSN
1211-555X
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series D Faculty of Economics and Administration. 6 (2001)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
47940
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
chemický průmysl, strategické plánování, distribuce