Analýza úrovně marketingového plánování v podnicích chemického průmyslu
Článekpeer-reviewedpublished Náhled není k dispozici
Datum publikování
1998
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
This paper deals with marketing planning of enterprises and its strategic business units in present changing marketing environment. It summarises the results of research of content and methods of marketing planning in conditions of chemical industry.
Rozsah stran
s. 93-97
p. 93-97
p. 93-97
ISSN
1220-555X
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Scientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. 3 (1998)
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
47940
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
chemický průmysl, marketingové plánování, Analýza