Marketingové plánování podniku v turbulentním tržním prostředí

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Lošťáková, Hana
dc.date.accessioned 2009-03-12T15:55:18Z
dc.date.available 2009-03-12T15:55:18Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.issn 1230-555X
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/32174
dc.description.abstract This paper deals with marketing planning of enterprises and its strategic business units in present changing marketing environment. The changes in a market environment require transformation of trade planning of companies into marketing planning and further require changes of content of marketing plans as a result of strategic and tactic marketing planning. This paper shows the structure of these marketing plans. eng
dc.format s. 136-143 cze
dc.format p. 136-143 eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.relation.ispartof Scientific papers of the University of Pardubice. Series D, Faculty of Economics and Administration. 3 (1998) eng
dc.subject podniky cze
dc.subject marketingové plánování cze
dc.subject tržní hospodářství cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.title Marketingové plánování podniku v turbulentním tržním prostředí cze
dc.type Article cze
dc.identifier.signature 47940
dc.peerreviewed yes eng
dc.publicationstatus published eng


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet