Aspekte der interkulturellen Unternehmenskommunikation : mit Orientierung auf deutsch-tschechische Wirtschaftsbeziehungen

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Čapek, Jan
dc.contributor.author Hamplová, Martina
dc.date.accessioned 2008-11-02T10:31:19Z
dc.date.available 2008-11-02T10:31:19Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/29982
dc.description.abstract Die Abschlussarbeit befasst sich mit der Problematik der interkulturellen Kommunikation und mit ihrem Einfluss auf die deutsch-tschechischen Wirtchaftsbeziehungen. Im theoretischen Teil werden die mit dieser Problematik zusammenhängenden Grundbegriffe erläutert, nachfolgend werden kulturtypische Charakteristiken der Deutschen und Tschechen in Bezug auf das Geschäftsleben dargestellt. Der praktische Teil dokumentiert eine empirische Untersuchung, die auf die reale deutsch-tschechische Zusammenarbeit orientiert ist (Untersuchung in Unternehmen). Abschließend werden Untersuchungsergebnisse zusammengefasst und Voraussetzungen für eine erfolgreiche Zusammenarbeit zum Ausdruck gebracht. ger
dc.format 66 s. cze
dc.format.extent 1716809 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso ger
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Interkulturní komunikace cze
dc.subject Kultura cze
dc.subject Obchodní vztahy cze
dc.subject Německo cze
dc.subject Česko cze
dc.subject intercultural communication eng
dc.subject Culture eng
dc.subject business relations eng
dc.subject Germany eng
dc.subject Czech Republic eng
dc.subject Interkulturelle Kommunikation ger
dc.subject Kultur ger
dc.subject Wirtschaftsbeziehungen ger
dc.subject Deutschland ger
dc.subject Tschechien ger
dc.title Aspekte der interkulturellen Unternehmenskommunikation : mit Orientierung auf deutsch-tschechische Wirtschaftsbeziehungen ger
dc.title.alternative Aspekty interkulturní komunikace v podnikatelské praxi – se zaměřením na němeko-české obchodní vztahy cze
dc.title.alternative Aspects of intercultural communication in business practice focusing on German-Czech business relations eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Beníšková, Bianca
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated The work deals with the intercultural communication problems and their influence on the German-Czech business relations. In the theoretical section these problems are explained using the appropriate basic terms, after which the characteristics typical of both nations´ cultures in relation to the businnes world are described. The practical section documents empirical research which focuses on the actual way of German-Czech cooperation (research in enterprises). To conclude, the results of the research are summed up and the premises for successful cooperation are suggested. eng
dc.description.abstract-translated Práce se zabývá problematikou interkulturní komunikace a jejím vlivem na německo-české obchodní vztahy. V teoretické části jsou vymezeny stěžejní pojmy, následuje charakteristika zastupců obou národností orientovaná na vystupování a jednání v obchodním styku. Praktická část dokumentuje empirický výzkum zaměřený na reálné prostředí německo-české spolupráce (výzkum ve firmách). Na závěr práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a naznačeny předpoklady pro úspěšnou spolupráci. cze
dc.description.department Katedra cizích jazyků cze
dc.thesis.degree-discipline Německý jazyk pro hospodářskou praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D19448
dc.thesis.degree-program Filologie cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet