Metody získávání a výběru zaměstnanců ve společnosti McDonalďs
Diplomová práceOtevřený přístupSoubory
Datum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je zaměřena na získávání, výběr a motivaci zaměstnanců ve společnosti McDonald´s. S těmito pojmy souvisí i situace trhu práce na Pardubicku a metody a porovnání s jinými organizacemi. Výsledkem je vyhodnocení metod, současné situace v McDonald´s a doporučení ke zlepšení.
Rozsah stran
78 s. , 7 s. obr. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D18819
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
getting employees, McDonald´s; methods, Pardubice Region, the labour market, získávání zaměstnanců, Pardubicko, Trh práce