Digitální knihovnaUPCE
 

Metody identifikace a analýzy hodnoty poskytované zákazníkům chemických průmyslových podniků

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá problematikou identifikace a kvantifikace hodnoty poskytované zákazníkům na trzích chemického průmyslu. Práce definuje moderní pojetí hodnoty pro zákazníka a soustředí se na analýzu jejích složek. Dále se zaměřuje na proces tvorby spotřebitelské přidané hodnoty a popis literaturou doporučovaných metod její identifikace a kvantifikace. Praktická část diplomové práce obsahuje výsledky praktického výzkumu, který hodnotí v současnosti využívané způsoby identifikace a kvantifikace hodnoty poskytované zákazníkům v oborech podnikání oleje, asfalty a paliva, firmy PARAMO, a. s.

Rozsah stran

99 s., 8 s. příloh.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu

Studijní program

Chemie a technická chemie

Signatura tištěné verze

D18150

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

the value provided to customers, atributes of consumer´s value added, formation of the value provided to customers, identification and quantification of the value provided to customers, hodnota pro zákazníka, atributy spotřebitelské přidané hodnoty, tvorba hodnoty pro zákazníka, identifikace a kvantifikace hodnoty pro zákazníka

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced