Metody identifikace a analýzy hodnoty poskytované zákazníkům chemických průmyslových podniků
Diplomová práceStatus neznámýDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou identifikace a kvantifikace hodnoty poskytované zákazníkům na trzích chemického průmyslu. Práce definuje moderní pojetí hodnoty pro zákazníka a soustředí se na analýzu jejích složek. Dále se zaměřuje na proces tvorby spotřebitelské přidané hodnoty a popis literaturou doporučovaných metod její identifikace a kvantifikace. Praktická část diplomové práce obsahuje výsledky praktického výzkumu, který hodnotí v současnosti využívané způsoby identifikace a kvantifikace hodnoty poskytované zákazníkům v oborech podnikání oleje, asfalty a paliva, firmy PARAMO, a. s.
Rozsah stran
99 s., 8 s. příloh.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu
Studijní program
Chemie a technická chemie
Signatura tištěné verze
D18150
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
the value provided to customers, atributes of consumer´s value added, formation of the value provided to customers, identification and quantification of the value provided to customers, hodnota pro zákazníka, atributy spotřebitelské přidané hodnoty, tvorba hodnoty pro zákazníka, identifikace a kvantifikace hodnoty pro zákazníka