Digitální knihovnaUPCE
 

Sledování nákladů na zákazníky pro potřeby diferencovaného CRM

Diplomová práce

Abstrakt

Práce se zaměřuje na možnosti sledování nákladů na zákazníky pro potřeby diferencovaného CRM (Customer Relationship Management) v podniku Tatsuno-Benč Europe, a.s. V teoretické části diplomové práce je definována podstata a možnosti využití diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníka. Dále jsou uvedeny možnosti sledování ziskovosti zákazníků se zaměřením na zjišťování nákladů. V praktické části diplomové práce je popsán současný způsob sledování nákladů na zákazníky v podniku a obsahuje i doporučení pro zlepšení současného systému.

Rozsah stran

76 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu

Studijní program

Chemie a technická chemie

Signatura tištěné verze

D18154

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

customer value, customer costs tracking, ABC method, CRM, hodnota zákazníka, Náklady, sledování nákladů na zákazníky, metoda ABC

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced