Sledování nákladů na zákazníky pro potřeby diferencovaného CRM
Diplomová práceDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zaměřuje na možnosti sledování nákladů na zákazníky pro potřeby diferencovaného CRM (Customer Relationship Management) v podniku Tatsuno-Benč Europe, a.s. V teoretické části diplomové práce je definována podstata a možnosti využití diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníka. Dále jsou uvedeny možnosti sledování ziskovosti zákazníků se zaměřením na zjišťování nákladů. V praktické části diplomové práce je popsán současný způsob sledování nákladů na zákazníky v podniku a obsahuje i doporučení pro zlepšení současného systému.
Rozsah stran
76 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu
Studijní program
Chemie a technická chemie
Signatura tištěné verze
D18154
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
customer value, customer costs tracking, ABC method, CRM, hodnota zákazníka, Náklady, sledování nákladů na zákazníky, metoda ABC