Využití marketingových nástrojů ve firmě Škoda Auto a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Hruška, Roman cze
dc.contributor.author Nosková, Miroslava
dc.date.accessioned 2008-08-12T06:46:51Z
dc.date.available 2008-08-12T06:46:51Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier KDMML cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/28941
dc.description.abstract Tato práce se zabývá jednou z největších našich firem, společností Škoda Auto, její historií, současností a především jejími marketingovými nástroji, které používá pro udržení si stávajících zákazníků a získání nových potenciálních zákazníků. Jsou zmíněny marketingové nástroje z produktové, cenové, komunikační a distribuční politiky. V závěru je nastíněno pokračování vývoje marketingové politiky podniku. cze
dc.format 49 s., 4 s. obr. příloh cze
dc.format.extent 781312 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject ŠKODA AUTO a.s cze
dc.subject Marketing cze
dc.subject marketingové nástroje cze
dc.subject produktová politika cze
dc.subject cenová politika cze
dc.subject distribuční politika cze
dc.subject komunikační politika cze
dc.subject ŠKODA AUTO a.s eng
dc.subject Marketing eng
dc.subject marketing tools eng
dc.subject product eng
dc.subject Price eng
dc.subject place eng
dc.subject promotion eng
dc.title Využití marketingových nástrojů ve firmě Škoda Auto a.s. cze
dc.title.alternative Use of marketing tools in Škoda Auto a.s cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Horák, Tomáš cze
dc.date.accepted 2008 cze
dc.description.abstract-translated This work deals with one of the biggest czech company Škoda Auto a.s., its history, present and mainly with its marketing tools which are used for keeping current and getting new customers. Marketing tools from product-, price-, communication- and distribution policy are covered. In the ending, there is an outline of progress continuance of the company marketing policy. cze
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet