Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza konkurence na trhu adresné distribuce listovních zásilek

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2008

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Obsahem této bakalářské práce je analýza konkurence na trhu adresné distribuce listovních zásilek. V první části jsou uvedeny základní informace o poštovním trhu a podrobnější informace o trhu adresné distribuce listovních zásilek v České republice. Analýza je zaměřena na největší a nejsilnější subjekty na tomto trhu působící, kterými jsou Česká pošta, s. p., TNT Post ČR s.r.o., Mediaservis s.r.o. a Česká distribuční a.s.. Výsledkem této práce je zhodnocení služeb poskytovaných jednotlivými subjekty v oblasti adresné distribuce listovních zásilek a mimo jiné i návrhy na zlepšení těchto služeb.

Rozsah stran

59 s., 8 s. obr. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management, marketing a logistika ve spojích

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D18795

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

direct consignment, Česká pošta, liberalization, letter items, postal market, adresné zásilky, Česká pošta, liberalizace, listovní zásilky, poštovní trh

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced