Marketingové riadenie výrobného družstva Kovotvar Kúty
Bakalářská práceDatum publikování
2008
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalárska práca je venovaná marketingovému plánovaniu v krízovom období podniku. Poukazuje na veľmi úzke prepojenie marketingového a strategického plánu. Vychádza zo silných stránok, ktoré ešte viacej posilňuje a z príležitostí, ktoré by mali vyústiť v reálne uplatnenie. Cieľom je slabé stránky oslabiť alebo úplne vylúčiť. Správne užívaný marketing nie je len činnosťou marketingového oddelenia, ale celého podniku. Šírenie dobrého mena a uspokojenie zákazníkov je základnou ideou celej práce.
Rozsah stran
42 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku - Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D18301
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
products, market segments, Costs, plans, costumers, produkty, trhové segmenty, Ceny, plány, zákazníci