Internetový marketing e-shopu eObchodnidum.cz

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brodský, Zdeněk
dc.contributor.author Simon, Jan
dc.date.accessioned 2008-08-12T06:19:14Z
dc.date.available 2008-08-12T06:19:14Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/28755
dc.description.abstract Diplomová práce popisuje postup při plánování projektů internetového marketingu. Cílem diplomové práce je navrhnout a popsat všechny hlavní kroky, které je třeba učinit při sestavování úspěšných internetových projektů. Nejedná se ani tak o přesnou metodiku jako spíš o volný návod. cze
dc.format 76 s. cze
dc.format.extent 896972 bytes eng
dc.format.mimetype application/pdf eng
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject search engine marketing eng
dc.subject search engine marketing projects eng
dc.subject internetový marketing cze
dc.subject SEO cze
dc.subject SEM cze
dc.subject internetové projekty cze
dc.title Internetový marketing e-shopu eObchodnidum.cz cze
dc.title.alternative Search engine marketing of e-shop eObchodnidum.cz eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2008
dc.description.abstract-translated Diploma work describes process of planning for search engnine marketing. The goal of this work is to gather and describe all main steps, which are necesary to take during creation of sucessfull search engnine projects. However, it’s not an exact methodology, rather a tutorial. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D18332
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet