Digitální knihovnaUPCE
 

Cross selling vybraných finančních skupin

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato diplomová práce se zabývá moderním způsobem prodeje produktů a služeb klientům, který se dostává stále více do popředí a který si v České republice osvojily především velké bankovní instituce, které jsou součástí silných zahraničních skupin. Cross selling, česky křížový prodej, je metoda, která vyplývá ze vzájemné podmíněnosti a propojenosti produktů a je založena na znalosti klienta, jeho preferencí a potřeb. Institucím to umožňuje komplexně pokrývat potřeby a požadavky klientů širokou nabídkou produktů celé finanční skupiny. Cílem práce je analyzovat u vybraných finančních skupin produktovou nabídku a míru využívání cross sellingu jako způsobu prodeje a ukázat význam této metody. Práce naznačuje budoucí směr, jakým by se mohly zmiňované, ale také ostatní finanční i obchodní společnosti ubírat. K analýze jsou vybrány tři z největších banky operujících na českém trhu - Česká spořitelna, a. s., Československá obchodní banka, a. s. a Komerční banka, a. s.

Rozsah stran

94 s., 2 s. příloh

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D17229

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

financial intermediaries, banks, banking products, financial groups, cross selling, finanční zprostředkovatelé, banky, bankovní produkty, finanční skupiny

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced