Cross selling vybraných finančních skupin
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá moderním způsobem prodeje produktů a služeb klientům, který se dostává stále více do popředí a který si v České republice osvojily především velké bankovní instituce, které jsou součástí silných zahraničních skupin. Cross selling, česky křížový prodej, je metoda, která vyplývá ze vzájemné podmíněnosti a propojenosti produktů a je založena na znalosti klienta, jeho preferencí a potřeb. Institucím to umožňuje komplexně pokrývat potřeby a požadavky klientů širokou nabídkou produktů celé finanční skupiny. Cílem práce je analyzovat u vybraných finančních skupin produktovou nabídku a míru využívání cross sellingu jako způsobu prodeje a ukázat význam této metody. Práce naznačuje budoucí směr, jakým by se mohly zmiňované, ale také ostatní finanční i obchodní společnosti ubírat. K analýze jsou vybrány tři z největších banky operujících na českém trhu - Česká spořitelna, a. s., Československá obchodní banka, a. s. a Komerční banka, a. s.
Rozsah stran
94 s., 2 s. příloh
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D17229
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
financial intermediaries, banks, banking products, financial groups, cross selling, finanční zprostředkovatelé, banky, bankovní produkty, finanční skupiny