dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Valenta, Vladimír
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:21:12Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:21:12Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/25190 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o strategickém marketingu města Holice, řešení organizační struktury města, která by směřovala jeho vývoj v souvislosti s požadavky občanů, ale i sledováním rozvoje měst v evropském měřítku. V teoretické části jsem se soustředil na vysvětlení základních marketingových pojmů, specifických zvláštností a marketingového prostředí regionu. Dále jsem se zaměřil na strategické řízení města a proces strategického plánování. Poslední části pojednávají o situační analýze města Holic a návrhu metodiky zpracování strategického plánu, který vyústí v expertní ověření metody v oblasti bydlení. V závěru své diplomové práce jsem shrnul uvedené poznatky. |
cze |
dc.format |
67 s. |
cze |
dc.format.extent |
285273 bytes |
|
dc.format.mimetype |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
strategic marketing |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.subject |
marketing environment |
eng |
dc.subject |
Strategic Management |
eng |
dc.subject |
specific peculiarities of the marketing |
eng |
dc.subject |
strategický marketing |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
marketingové prostředí |
cze |
dc.subject |
řízení města |
cze |
dc.subject |
specifické zvláštnosti marketingu města |
cze |
dc.title |
Strategický marketing města Holice |
cze |
dc.title.alternative |
Strategic marketing of the town of Holice |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2006 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the strategic marketing of the town of Holice, its organizational structure which would develop according to the demands of citizens including the experience of the development of the towns within the European Union. The theoretical parts concentrate on the explanation of the main marketing notions, specific peculiarities and marketing environment of the region. The strategic management and the process of strategic planning are discussed in the following parts. The situational analysis of the town and the recommendation of the methodology of the treatment of the strategic plan which is going to lead in the verification of the methods in the sphere of housing have been described in the last part. The end depicts the summary of the notions and the theory. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika veřejného sektoru |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D16157 |
|
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |