Strategický marketing města Holice

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Valenta, Vladimír
dc.date.accessioned 2007-09-30T14:21:12Z
dc.date.available 2007-09-30T14:21:12Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/25190
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o strategickém marketingu města Holice, řešení organizační struktury města, která by směřovala jeho vývoj v souvislosti s požadavky občanů, ale i sledováním rozvoje měst v evropském měřítku. V teoretické části jsem se soustředil na vysvětlení základních marketingových pojmů, specifických zvláštností a marketingového prostředí regionu. Dále jsem se zaměřil na strategické řízení města a proces strategického plánování. Poslední části pojednávají o situační analýze města Holic a návrhu metodiky zpracování strategického plánu, který vyústí v expertní ověření metody v oblasti bydlení. V závěru své diplomové práce jsem shrnul uvedené poznatky. cze
dc.format 67 s. cze
dc.format.extent 285273 bytes
dc.format.mimetype application/pdf
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject strategic marketing eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject marketing environment eng
dc.subject Strategic Management eng
dc.subject specific peculiarities of the marketing eng
dc.subject strategický marketing cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketingové prostředí cze
dc.subject řízení města cze
dc.subject specifické zvláštnosti marketingu města cze
dc.title Strategický marketing města Holice cze
dc.title.alternative Strategic marketing of the town of Holice eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2006
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the strategic marketing of the town of Holice, its organizational structure which would develop according to the demands of citizens including the experience of the development of the towns within the European Union. The theoretical parts concentrate on the explanation of the main marketing notions, specific peculiarities and marketing environment of the region. The strategic management and the process of strategic planning are discussed in the following parts. The situational analysis of the town and the recommendation of the methodology of the treatment of the strategic plan which is going to lead in the verification of the methods in the sphere of housing have been described in the last part. The end depicts the summary of the notions and the theory. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D16157
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet