Digitální knihovnaUPCE
 

Hodnocení zákazníků v zasílatelské firmě

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2007

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce pojednává o problematice hodnocení zákazníka v zasílatelské firmě, zejména pak hodnocení zákazníka v zasílatelské společnosti BOHEMIA CARGO s.r.o.. Cílem práce je navrhnout vhodné řešení hodnocení a provést analýzu největších zákazníků. Práce vychází z teoretického základu o hodnocení zákazníků s odvoláním na odbornou literaturu. Jádrem práce je analýza změn v oboru zasílatelství v souvislosti se vstupem do EU a analýza klíčových zákazníků, ve které jsou podrobně vysvětleny jednotlivé kroky postupu hodnocení. Praktickým výstupem je stanovení nejvhodnější metodiky hodnocení a následně její aplikování na největší zákazníky společnosti. V diplomové práci jsou také popsány nejčastěji používané metody, přičemž důraz je kladen na obecné posouzení významu analýzy zákazníků.

Rozsah stran

79 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D16849

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Doprava, Logistika, zasílatelské firmy, zákazníci, ABC analýza

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced