Komunikační mix České pojišťovny, a.s.
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2007
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix České pojišťovny, a.s. a analýzu jeho jednotlivých nástrojů. Teoretická část je věnována obecné charakteristice marketingového mixu a jeho specifikům v oblasti pojišťovnictví. Dále se zabývá komunikační strategií a jednotlivými nástroji komunikačního mixu. V praktické části jsou obsaženy informace o historii, současné činnosti a o aplikaci jednotlivých nástrojů komunikačního mixu v České pojišťovně, a.s.. V závěru práce je využití jednotlivých nástrojů zhodnoceno.
Rozsah stran
53 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Veřejná ekonomika a správa
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D17623
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Marketing mix, Communication mix, advertisements, sales promotions, personal selling, Marketingový mix, komunikační mix, reklamy, Public relations, podpora prodeje, osobní prodej, direct marketing