dc.contributor.advisor |
Studený, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Švecová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T14:00:18Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T14:00:18Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/24809 |
|
dc.description.abstract |
Práce zkoumá aktuální situaci výuky předmětu tvůrčí psaní na českých vysokých školách. V první kapitole je popsán historický a současný vývoj předmětu na pozadí angloamerického kontextu. Hlavní část práce rozebírá pojetí výuky, organizační a personální zabezpečení na jednotlivých vysokoškolských pracovištích. Poslední část práce se zabývá srovnáním přístupů a metod výuky tvůrčího psaní a vyhodnocením dotazníků. |
cze |
dc.format |
61 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.title |
Tvůrčí psaní na českých vysokých školách |
cze |
dc.title.alternative |
Creative writing at the Czech universities |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kudláč, Antonín |
|
dc.date.accepted |
2007 |
|
dc.description.department |
Katedra historických věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Historicko-literární studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D16412 |
|
dc.thesis.degree-program |
Historické vědy |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |