Komunikační mix firmy Elektro Kutílek s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Kutílek, Michal
dc.date.accessioned 2007-09-30T13:55:58Z
dc.date.available 2007-09-30T13:55:58Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/24702
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je na základě analýzy komunikačního mixu, konkurence a struktury trhu navrhnout taková opatření, která by vedla k možnému růstu prodeje a zlepšení dobrého jména a upevnění zákaznické věrnosti rodinné prodejny Elektro Kutílek s.r.o. Teoretická část práce je věnována komunikačnímu mixu a jeho všem dílčím složkám. V praktické části je nejprve představena prodejna a její vývoj. Analýze je podrobena struktura prodávaného zboží pomocí BCG matice a analýza konkurence. Posléze jsou rozebrány jednotlivé marketingové nástroje v praxi, zejména pak podpora prodeje. Závěrečná část je věnována samotným změnám, navrhovaným opatřením a doporučením skrze které by bylo možno dosáhnout vytyčených cílů. cze
dc.description.abstract The aim of this bachelor work is according to analysis of communication mix, competition and structure of market to suggest changes, which would lead to growth sales, goodwill and relationship with customers of the shop Elektro Kutílek L.t.d. The theoretic part is aimed to the communication mix and its all parts. The shop and his development are introduced in a practice part. The structure of sale is shown by BCG matrix and by analysis of competition. In the next part are described marketing tools, especially sales support. The last part contains recommendations and suggestions of changes, which should provide to reach set goals. eng
dc.format 57 s. cze
dc.format.extent 1608474 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject Communication eng
dc.subject Communication mix eng
dc.subject sale support eng
dc.subject BCG matrices eng
dc.subject sale increase eng
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject analýzy společnosti cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject matice BCG cze
dc.subject zvýšení prodeje cze
dc.title Komunikační mix firmy Elektro Kutílek s.r.o. cze
dc.title.alternative Communication mix of company Elektro Kutílek ltd. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2006
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D15058
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet