Image města
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2004
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je zanalyzovat image města, a to jak v teoretické, tak praktické rovině. První část práce je věnována teoretickým východiskům zkoumalé problematiky a definování základních pojmů. Druhá část se zabývá zhodnocením image konkrétního města.
Rozsah stran
99 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Signatura tištěné verze
D13494
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Image, Public relations, města, Králíky, veřejné mínění, veřejná správa