Marketingová studie odbytových možností firmy FRIGERA METALna německém trhu
Přihlásit se
Digitální knihovna UPCE
→
Univerzita Pardubice
→
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
→
Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Marketingová studie odbytových možností firmy FRIGERA METALna německém trhu
Hrdlička, Jan
Soubory tohoto záznamu
URI:
http://hdl.handle.net/10195/21020
Datum publikování:
2004
Typ dokumentu:
diplomová práce
Vedoucí práce:
Hýblová, Petra
Signatura:
D13664
Stav práce:
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou
Studijní obor:
dopravní management, marketing a logistika
Abstrakt:
Marketingová studie firmy, charakteristika firmy. Analýza výrobního programu a analýza prostředí firmy. Marketingová studie odbytových možnosstí na německém trhu.
Zobrazit celý záznam
Soubory
Velikost
Formát
Zobrazit
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses, dissertations, etc.
[39793]
Vyhledávání
V Digitální knihovně
V této kolekci
Rozšířené hledání
Procházet
Vše v Digitální knihovně
Komunity a kolekce
Datum vydání
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Tato kolekce
Datum vydání
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Můj účet
Přihlásit se