Digitální knihovnaUPCE
 

Frontal teaching in EFL classes

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2006

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá frontálním vyučováním v hodinách anglického jazyka, zejména jeho specifikací, použitím a vztahem k různým aspektům s ním spojeným jako jsou role učitele, interakce ve třídě a postoj učitele k výuce. Výzkumná část se zabývá proporcionálním zastoupením frontálního vyučování a jiných organizačních forem a jeho funkčností s různými typy aktivit.

Rozsah stran

70 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

anglický jazyk pro hospodářskou praxi

Studijní program

Signatura tištěné verze

D16160

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

frontální vyučování, angličtina, učitelé, žáci, interakce, role

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced