dc.contributor.advisor |
Hlava, Karel |
|
dc.contributor.author |
Krčma, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2007-09-30T12:22:58Z |
|
dc.date.available |
2007-09-30T12:22:58Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/19535 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce byla počítačová simulace dynamického chování sběrače a trolejového vedení se zaměřením na vyšší rychlosti. Simulace byly prováděny pomocí programu Simulink. |
cze |
dc.format |
111 s. |
cze |
dc.format.extent |
|
cze |
dc.format.mimetype |
|
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
|
cze |
dc.subject |
trolejové vedení |
cze |
dc.subject |
sběrače |
cze |
dc.subject |
simulace systémů |
cze |
dc.subject |
dynamické chování |
cze |
dc.subject |
SIMULINK |
cze |
dc.title |
Spolupráce vozidlového sběrače s trolejovým vedením 3kV DC |
cze |
dc.title.alternative |
Interaction between pantograph and overhead contact line 3 kV DC |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
|
cze |
dc.date.accepted |
2006 |
|
dc.description.abstract-translated |
|
cze |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
dopravní infrastruktura |
cze |
dc.thesis.degree-name |
|
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D15579 |
|
dc.thesis.degree-program |
|
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |