Propagace a sponzoring v atletickém oddíle Hvězda AKP Pardubice
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2005
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
První část práce je věnována marketingu v jeho teoretické rovině, jsou zde popsány jednotlivé prvky komunikačního mixu a přiblížen marketing sportu. Druhá část je věnována aplikaci propagace a sponzoringu v atletickém oddíle Hvězda SKP Pardubice.
Rozsah stran
85 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Signatura tištěné verze
D14100
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingové aktivity, sportovní zařízení, marketingové techniky, komunikační mix, sponzorování, atletika