Digitální knihovnaUPCE
 

Propagace a sponzoring v atletickém oddíle Hvězda AKP Pardubice

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2005

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

První část práce je věnována marketingu v jeho teoretické rovině, jsou zde popsány jednotlivé prvky komunikačního mixu a přiblížen marketing sportu. Druhá část je věnována aplikaci propagace a sponzoringu v atletickém oddíle Hvězda SKP Pardubice.

Rozsah stran

85 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Signatura tištěné verze

D14100

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingové aktivity, sportovní zařízení, marketingové techniky, komunikační mix, sponzorování, atletika

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced