Služby poskytované zákazníkům ve vybraných oborech podnikání chemického průmyslu a měření jejich úrovně
Diplomová práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2003
Autoři
Vedoucí práce
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Služby poskytované zákazníkům jako součást komplexního produktu. Kvalita služeb a její měření. Primární výzkum služeb poskytovaných zákazníkům a dosavadního systému měření jejich kvality ve vybraných oborech podnikání v chemickém průmyslu.
Rozsah stran
109 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu
Studijní program
Signatura tištěné verze
D12634
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
chemický průmysl, služby zákazníkům, kvalita služeb